- 3 habs.
- 3 banys
- 100 m²
- 171 m² terreny
Casa adosada en venda a Lugar Barrio Islares, 41c, Oriñón - Allendelagua
Castro-Urdiales
*** INMOBILIARIAS. COM*** VENDE en la preciosa pedanía de ISLARES, CHALET PAREADO de obra nueva, rodeado de un entorno inmejorable entre mar y montaña, donde disfrutar cada día en plena naturaleza.
La vivienda esta distribuida en dos plantas, en la primera nos encontramos un amplio salón con cocina americana y un baño completo y en la segunda planta se encuentras las 3 habitaciones y los dos baños completos, uno de ellos en suite.
Además, gracias a la ubicación nos encontramos Bilbao a 30min y Santander a 40min y a 7 min del centro de Castro Urdiales.
RODEADO DE MAR Y MONTAÑA
COCINA AMERICANA
3 HABITACIONES
3 BAÑOS
JARDIN
A 3 MIN ANDANDO A LA PLAYA
COD. 9731-S.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.099 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.099 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
310.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.099 €
Cost total de l'immoble:
340.099 €
Estalvi aportat:
62.000 €
Import de la hipoteca:
278.099 €
Interessos totals:
117.479 €
Cost total amb hipoteca
457.578 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.