- 3 habs.
- 2 banys
- 111 m²
- 6a Planta
Pis en venda a Eladio Laredo, Centro
Castro-Urdiales
Gestión Inmobiliaria Victoria, vende estupendo piso en el centro de Castro Urdiales, muy soleado, exterior, calefacción de gas natural, ascensor , rodeado de todo tipo de servicios, supermercados, bancos, parada de autobús, centro de salud etc. 111 metros cuadrados construidos, construcción de 1994.
Consta de 3 amplios dormitorios, salón comedor, cocina independiente equipada, 2 baños completos, hall de entrada, parcela de garaje con acceso directo por ascensor [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
6a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.398 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.398 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
395.000 €
Impostos i despeses de la compra:
37.749 €
Cost total de l'immoble:
432.749 €
Estalvi aportat:
79.000 €
Import de la hipoteca:
353.749 €
Interessos totals:
149.436 €
Cost total amb hipoteca
582.185 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.