Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 252 m²
- 2212 m² terreny
Casa o xalet en venda a Praza Do Prado, 2, Castro Caldelas
Castro Caldelas
Se vende casa en la Ribeira Sacra, en el corazón de Castro Caldelas, a cinco minutos a pie del centro histórico. Es una vivienda independiente, con una finca de 2.212 m2 y está registrada. Año de la construcción: 2003.
Consta de:
1- Planta baja: garaje, bodega, cocina, baño completo, escalera interior y habitación para instalaciones ( donde se encuentra la caldera de la calefacción de gasóleo ) Total: 99,53 m2.
2-Planta primera: dormitorio uno (11,77m2), dormitorio dos (12,63m2), ambos con armarios empotrados. Escalera interior, comedor, salón, cocina, baño completo y escaleras exteriores. Total; 121,06m2.
3-Planta segunda: superficie sin acondicionar, con divisiones ,ventanas de aluminio y escaleras interiores. Total: 91,06 m2.
4- Además dispone de un galpón para animales domésticos. Total: 47,70 m2.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
634 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
634 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.396 €
Cost total de l'immoble:
196.396 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
160.396 €
Interessos totals:
67.757 €
Cost total amb hipoteca
264.153 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Tu vivienda protegida cuando estas fuera
Arquitectos que inspeccionan tu futura casa




