- 4 habs.
- 2 banys
- 103 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Castell - Poble Vell
Castelldefels
Descubra este amplio piso situado en el corazón del vecindario del Castell, entre Plaza Juan XXIII y Centro Comercial Anec Blau, con fácil acceso a todos los servicios y transporte público.
La vivienda se encuentra en buen estado y cuenta con un interior de 103 m2 construidos, distribuido en 4 habitaciones (2 dobles y 2 de tamaño medio), salón comedor (22 m2) con salida a balcón cuadrado de 9 m2 con sol de mañana, cocina amplia y 2 cuartos de baño (uno con ducha y otro con bañera).
Además cuenta con suelos parquet en habitaciones, gres en cocina y baños. La finca dispone de 2 ascensores.
No dude en venir a visitar esta estupenda propiedad con rápidas conexiones a autopista y accesibilidad inmediata a comercios a pie de calle, frutería, estanco, farmacia, panaderías etc..
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:153 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:29 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Forn
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.360 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.360 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
380.000 €
Impostos i despeses de la compra:
40.199 €
Cost total de l'immoble:
420.199 €
Estalvi aportat:
76.000 €
Import de la hipoteca:
344.199 €
Interessos totals:
145.402 €
Cost total amb hipoteca
565.601 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.