- 4 habs.
- 3 banys
- 305 m²
- 1979 m² terreny
Casa o xalet en venda a El Racó - Sant Feliu del Racó
Castellar del Vallès
FINQUES CLAVÉ 7 comercialitza la venda d'aquesta espectacular casa a Sant Feliu del Racó.
La casa te una superfície construïda de 305m2 sobre una parcel·la de 1979m2 i es distribueix de la següent manera:
En planta soterrani tenim l'accés al garatge, amb capacitat per varis cotxes i amb una superfície d'uns 75m2.
Accedim a la vivenda en planta baixa i a través del rebedor trobem un menjador sala d'estar en dos nivells, d'uns 40m2 amb llar de foc. Passem a la cuina, en perfecte estat, tipus office i completament equipada. Aquesta te sortida a una terrassa amb barbacoa. Posteriorment tenim un bany de cortesia, un bany amb banyera i 3 habitacions, de les quals dues són dobles amb armaris encastats i una individual. Les 3 habitacions tenen sortida a una terrassa d'uns 100m2 aproximadament.
A la planta pis tenim una gran suite amb vestidor, zona de lectura, bany amb plat de dutxa i sortida a una terrasseta.
Els acabats són de primera qualitat, fusteria lacada en blanc, fusteria exterior d'alumini, terres de gres i parquet i es troba al centre de Sant Feliu del Racó, on hi ha unes vistes impressionants.
Si vols que fem una visita no dubtis en posar-te en contacte al 9 3 7 1 4 5 2 8 5 i la planifiquem.
Certificat energètic: S84BSGLR1
Cèdula: CHB00853020001
Disponibilitat de la finca a acordar. L´oferta està subjecta a canvis de preu o retirada del mercat sense avís previ. Les dades exposades incloses les mesures tenen caràcter merament orientatiu. El responsable de la comercialització és FC7 SERVEIS IMMOBILIARIS, S.L., aicat 5559, Api 3233.El preu no inclou despeses notarials, registrals ni impostos. Correspon al comprador el pagament dels següents impostos i despeses: (i) en els primers lliuraments d´habitatges (obra nova) l´IVA i l'AJD; (ii) en les segones i ulteriors lliuraments d´habitatges (habitatges de segona mà) el pagament de l'ITP; (iii) l´aranzel notarial i registral en tots dos casos. En el cas del pagament de l'ITP serà sobre el major dels valors entre el preu de venta o el de referència cadastral. Per a la resta de la informació exigida per la normativa estatal i autonomica pot dirigir-se a la nostra oficina o bé trucar al 9 3 7 1 4 5 2 8 5.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:204 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:43 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Cuina Office
- Pati
- Electrodomèstics
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.841 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.841 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
515.000 €
Impostos i despeses de la compra:
53.847 €
Cost total de l'immoble:
568.847 €
Estalvi aportat:
103.000 €
Import de la hipoteca:
465.847 €
Interessos totals:
196.790 €
Cost total amb hipoteca
765.637 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.