- 2 habs.
- 1 bany
- 67 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Cassà de la Selva
Cassà de la Selva
EXCLUSIVA APIALIA - Si busca comoditat i qualitat, li oferim la possibilitat de viure al centre de Cassà de la Selva. Li oferim aquesta preciosa finca amb una terrassa de 70 m2 que serà el seu gran entreteniment. Té una superfície total d'habitatge de 67 m² construïts amb 2 habitacions amb sortida independent a la terrassa. Menjador ampli també amb sortida a la terrassa, el menjador comparteix el mateix espai amb una cuina oberta, moderna i funcional per poder estar amb els seus familiars mentre prepara les seves millors receptes... Disposa d'un bany gran que inclou banyera i dutxa, aire condicionat inverter i calefacció a gas ciutat. La finca compta amb ascensor, i el preu inclou una plaça d'aparcament amb traster de 4 m2 tancat. L'entorn és tranquil i ben comunicat i compta amb tots els serveis al seu abast. No deixi passar aquesta oportunitat! L'immoble està situat en zona tensionada, Cèdula d'habitabilitat CHG00031026001, vigent fins al 16/04/2041. CEE amb registre DJYSFLBSQ vigent fins al 10/03/2029. El preu ofertat no inclou els impostos ITP (tipus vigents), ni les despeses notarials i registrals (segons aranzels), que van a càrrec del comprador. El preu sí inclou els honoraris d'intermediació de l'API. Propietari no considerat gran tenidor. AICAT 1700, API 593. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:191 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:40 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
808 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
808 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
225.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.496 €
Cost total de l'immoble:
249.496 €
Estalvi aportat:
45.000 €
Import de la hipoteca:
204.496 €
Interessos totals:
86.386 €
Cost total amb hipoteca
335.882 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.