Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 165 m²
- 4800 m² terreny
Finca rústica en venda a Calle Cáceres, 23, Cártama
Cártama
Ref 2510035-V Fantàstica casa de campo en venta en Sexmo con unas vistas maravillosas , vivienda en una sola planta y parcela vallada de 4800 metros rusticos . La vivienda de 165m tiene un grandisimo porche cubierto de 55 metros , un gran salon comedor muy luminoso con chimenea y aire acondicionado , amplia cocina totalmente equipada y zona office , 3 dormitorios el principal con baño en suite y otro baño completo. Ventiladores en los dormitorios, excelentes calidades y con una reforma reciente . Pozo propio, aljibe , pergola aparcamiento coches, zona de barbacoa , casa de apero independiente y arboles frutales . A 10 minutos de la autovia del aeropuerto y Malaga , y de las playas y campos de golf de la Costal del Sol.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
ElectricitatGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Cuina Office
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.538 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.538 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
450.000 €
Impostos i despeses de la compra:
29.347 €
Cost total de l'immoble:
479.347 €
Estalvi aportat:
90.000 €
Import de la hipoteca:
389.347 €
Interessos totals:
164.474 €
Cost total amb hipoteca
643.821 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.