- 4 habs.
- 88 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a San José de Calasanz, Santa Lucía
Cartagena
PISO OCUPADO POR PERSONA SIN JUSTO TÍTULO ESTE INMUEBLE DEBIDO A SU ESTADO OCUPACIONAL NO ADMITE VISITAS IDEAL PARA INVERSORES LA LOCALIZACIÓN DEL INMUEBLE ES APROXIMADA Vivienda de 88 m², según Catastro, a la venta en Cartagena, Murcia. La vivienda se distribuye en salón-comedor, cuatro dormitorios, cocina y aseo. (La distribución de la vivienda es orientativa y no ha podido ser comprobada). Es una 3ª Planta en un bloque sin ascensor. Muy bien comunicado por carretera (CT-33) y transporte público. Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (CEIP Asdrúbal), comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN La localización del activo es aproximada
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
OcupatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
180 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
180 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
50.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.516 €
Cost total de l'immoble:
55.516 €
Estalvi aportat:
10.000 €
Import de la hipoteca:
45.516 €
Interessos totals:
19.228 €
Cost total amb hipoteca
74.744 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.