- 7 habs.
- 2 banys
- 103 m²
Casa adosada en venda a Urbanizacion Urb Los Geranios, Los Urrutias
Cartagena
En una de las urbanizaciones míticas de Cabo De Palos (Los Geranios ) donde tienes todos los servicios en menos de 500 mt, desde supermercados a clases de buceo pasando por lo que quieras pensar que se puede hacer durante unas vacaciones, se encuentra este estupendo duplex al que no le falta detalle, piscina, pista de tenis, chimenea... cuatro habitaciones 2 baños, 1 aseo, 119 metros cuadrados, en el mismo cabo de palos.
Haga una cita ahora al 609133222 disponemos de llaves para verla sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
910 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
910 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
260.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.221 €
Cost total de l'immoble:
282.221 €
Estalvi aportat:
52.000 €
Import de la hipoteca:
230.221 €
Interessos totals:
97.253 €
Cost total amb hipoteca
379.474 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.