- 3 habs.
- 1 bany
- 86 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Los Barreros - Cuatro Santos
Cartagena
VENTA 1º PISO SIN ASCENSOR, TOTALMENTE REFORMADO , ( NO AMUEBLADO ) EN LOS BARREROS.
Escasos 5 minutos andando a Supermercado Día en Media Sala, y muy cerquita de Cajamar de Los Barreros en calle principal.
Edificio tranquilo de 2 vecinos por planta.
Piso de 86 m2, distribuido en amplio salón comedor con puerta de entrada de seguridad , split de aire acondicionado y bomba de calor ,y salida a balcón con inmejorable orientación al sol de mediodia-
Cocina independiente amueblada y equipada con electrodomesticos con galería dada , lo que hace mas luminoso y espacioso.
Completan el piso 3 dormitorios ( dos dobles y uno individual ) y un cuarto de baño con ducha de obra.
Suelo de gres, ventanas aluminio blanco , puertas interiores lacadas en blanco.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
406 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
406 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
115.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.816 €
Cost total de l'immoble:
125.816 €
Estalvi aportat:
23.000 €
Import de la hipoteca:
102.816 €
Interessos totals:
43.433 €
Cost total amb hipoteca
169.248 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.