- 4 habs.
- 2 banys
- 130 m²
Casa adosada en venda a Rúa Pilar, 28, Cariño
Cariño
Estupenda Casa en el casco histórico de Cariño, ideal para vivienda habitual o para quien busque tener una segunda vivienda vacacional
La casa dispone de una planta baja donde se encuentra un amplio salón comedor, cocina independiente y un pequeño aseo.
La primera planta se compone de dos dormitorios y un cuarto de baño con plato de ducha y mampara.
En la segunda planta nos encontraremos una amplia sala con un balcón cubierto para secar la ropa y dos habitaciones más además de un pequeño trastero.
Tanto las escaleras como los pisos son fundidos.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
466 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
466 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
135.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.003 €
Cost total de l'immoble:
145.003 €
Estalvi aportat:
27.000 €
Import de la hipoteca:
118.003 €
Interessos totals:
49.849 €
Cost total amb hipoteca
194.852 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




