- 4 habs.
- 1 bany
- 270 m²
- 146500 m² terreny
Casa o xalet en venda a Cangas de Onís
Cangas de Onís
Se vende conjunto de propiedades formado por una finca principal de 56.500 m², en la que se ubica una casa tradicional de piedra para rehabilitar, con una superficie de 120 m² por planta. La vivienda se distribuye en planta baja destinada a almacén y planta primera destinada a vivienda y almacén.
La propiedad cuenta además con un hórreo tradicional, un garaje de aproximadamente 30 m² y una segunda finca arbolada de 9 hectáreas situada al otro lado del camino.
Dispone de suministro de agua privada y conexión eléctrica.
Ubicada en un tranquilo pueblo de montaña, en una zona elevada con excelentes vistas panorámicas al entorno natural, esta propiedad ofrece un entorno privilegiado para quienes buscan tranquilidad y contacto con la naturaleza. Se encuentra a tan solo 10 minutos de Arriondas, donde encontrará todos los servicios necesarios, y a 25 minutos de las playas de Ribadesella. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
564 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
564 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
160.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.703 €
Cost total de l'immoble:
174.703 €
Estalvi aportat:
32.000 €
Import de la hipoteca:
142.703 €
Interessos totals:
60.283 €
Cost total amb hipoteca
234.986 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.