- 3 habs.
- 1 bany
- 104 m²
Casa o xalet en venda a Cangas de Onís
Cangas de Onís
Venta de casa independiente situada a 5 minutos de Cangas de Onís, a 15 de Arriondas y a 30 de las playas. La casa tiene una superficie de 104 m2 construidos, distribuidos en 3 plantas: en la planta baja encontramos la cocina independiente y equipada, y el salón con una chimenea de leña; en la primera planta, dos habitaciones dobles, una de ellas con armario empotrado, un baño completo; y en el ático espacio diáfano actualmente está dormitorio doble. Además cuenta con porche, un patio y una zona de aparcamiento para dos coches. Fantásticas vistas a la montaña y orientación sur. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
703 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
703 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
200.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.996 €
Cost total de l'immoble:
217.996 €
Estalvi aportat:
40.000 €
Import de la hipoteca:
177.996 €
Interessos totals:
75.192 €
Cost total amb hipoteca
293.188 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.