- 3 habs.
- 1 bany
- 250 m²
Casa o xalet en venda a Campo de Villavidel
Campo de Villavidel
Se vende casa rural en villavidel,se encuentra a unos 15 minutos de León.
La casa se divide en 2 plantas,la parte de abajo está la cocina,baño, habitación, trasteros, patio interior, finca con porche y una gran cochera con puerta automática con mandos.
En la planta superior se encuentra habitación - salón tipo loft,un precioso corredor estilo andaluz y un gran salón para usos varios.
La casa tiene todos los tejados cambiados, instalación eléctrica nueva,toda la casa está forrada en ladrillo.
Perfecta para disfrutarla con familia y amigos
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
470 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
470 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
136.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.063 €
Cost total de l'immoble:
146.063 €
Estalvi aportat:
27.200 €
Import de la hipoteca:
118.863 €
Interessos totals:
50.212 €
Cost total amb hipoteca
196.275 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




