- 1 hab.
- 1 bany
- 54 m²
Casa o xalet en venda a Balcón de Sevilla - Atalaya - La Uva - La Extremeña
Camas
En venta, exclusiva oportunidad en el corazón de Camas, en la calle Camino de Gia.
Esta casa de 3 metros de fachada por 18 metros de fondo ofrece un lienzo en blanco para construir tu hogar ideal.
No pierdas esta ocasión de dar forma a una vivienda a tu medida, en una zona céntrica y de gran potencial. ¡Contáctanos para más detalles!
El precio indicado del inmueble no incluye los gastos que conlleva la compraventa (notaría, impuestos, etc), ni los honorarios de la agencia inmobiliaria.
Documento D. I. A. a disposición del consumidor.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:1 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
86 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
86 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
23.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.251 €
Cost total de l'immoble:
26.251 €
Estalvi aportat:
4.600 €
Import de la hipoteca:
21.651 €
Interessos totals:
9.146 €
Cost total amb hipoteca
35.397 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.