- 2 habs.
- 2 banys
- 79 m²
Planta baixa en venda a Palmanova
Calvià
A Estrenar. Planta baja con jardín de 37m2 aprox en complejo residencial con piscina comunitaria, salón comedor, cocina amueblada y equipada con office, 2 habitaciones dobles, armarios, vestidor, 2 baños (1 en suite), suelos de gres porcelánico, climalit, aire acondicionado frío/calor por conducto, porche, terraza, jardín de 37m2 aprox., 1 plaza de garaje, trastero, jardines con piscina y gimnasio comunitarios. Fecha de Entrega: primer trimestre 2026. Certificado B
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Suite - amb bany
- Piscina comunitària
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.480 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.480 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
727.000 €
Impostos i despeses de la compra:
46.117 €
Cost total de l'immoble:
773.117 €
Estalvi aportat:
145.400 €
Import de la hipoteca:
627.717 €
Interessos totals:
265.170 €
Cost total amb hipoteca
1.038.287 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.