- 4 habs.
- 1 bany
- 180 m²
- 700 m² terreny
Casa o xalet en venda a Marisol Park - Ortembach - Los Almendros
Calpe / Calp
Se vende gran oportunidad de inversión, villa de 700 m2 de parcela y 180 m2 en construcción, este espectacular lugar cuenta con tres apartamentos independientes, el primer apartamento tiene dos habitaciones, un baño, salón comedor y cocina, el segundo apartamento cuenta con una habitación y cocina, el tercero es diáfano de 100 m2. Además cuenta con un espacioso lugar de barbacoas y piscina con maravillosas vistas al mar. Ideal para aquellas personas que buscan vivir en un lugar tranquilo, cómodo y con los hermosos paisajes del mediterráneo.
Ven a visitar lo y aprovecha esta gran oportunidad!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.317 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.317 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
368.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.999 €
Cost total de l'immoble:
406.999 €
Estalvi aportat:
73.600 €
Import de la hipoteca:
333.399 €
Interessos totals:
140.839 €
Cost total amb hipoteca
547.838 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.