- 3 habs.
- 3 banys
- 273 m²
- 1179 m² terreny
Casa o xalet en venda a Carrió - La Merced - Los Pinos
Calpe / Calp
Esta villa en una zona residencial absolutamente soleada de Calpe le ofrece interiores amplios y luminosos con una cocina totalmente equipada, una vista abierta de los alrededores y el Peñón de Ifach, el símbolo de la costa. La villa fue diseñada con el más alto nivel de comodidad en mente y es la elección perfecta para la vida contemporánea en Calpe.
WCon un total de tres dormitorios, tres baños en suite, un aseo de invitados, un amplio y luminoso salón / comedor, una cocina totalmente equipada y un garaje, la villa le ofrece todo lo que necesita para una casa de vacaciones perfecta o residencia durante todo el año en la Costa Blanca.
La propiedad se entrega llave en mano con un diseño de jardín mediterráneo y una piscina privada.
No dude en concertar una cita con nosotros para recibir asesoramiento completo.
¡Esperamos verte!
Villa del Mar
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Internet
- Alarma
- Porta Blindada
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.923 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.923 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.099.000 €
Impostos i despeses de la compra:
113.685 €
Cost total de l'immoble:
1.212.685 €
Estalvi aportat:
219.800 €
Import de la hipoteca:
992.885 €
Interessos totals:
419.430 €
Cost total amb hipoteca
1.632.115 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.