- 4 habs.
- 3 banys
- 235 m²
- 1ª Planta
Dúplex en venda a Calella
Calella
Peça única al centre de Calella de 235 m2 construits amb terrassa i piscina privada.
En ple centre de Calella i a escassos metres de la platja, es troba aquesta propietat singular, una oportunitat expecional per a qui busca amplitud, privacitat i un espai exterior incomparable en ubicació urbana.
Es tracta d'un habitatge amb caràcter propi, volums generosos i múltiples possibilitats de configuració. La seva superficie permet crear ambients amplis, diferenciats i elegants, adaptables tant a una residència familiar d'alt nivell com a projecte residencial exclusiu.
El seu gran element diferencial és la magnífica terrassa privada amb piscina, un autèntic luxe al centre de la ciutat.
Disposar d'una piscina privada en aquesta ubicació és extraordinari i poc habitual. Un espai íntim, assolellat i reservat que eleva completament la qualitat de vida: relax, privacitat i moments únics sense sortir de casa.
Una atmosfera que combina el confort d'un habitatge urbà amb la sensació d'estar a una casa independent,
Ubicació privilegiada al centre de Calella, amb tots els serveis a peu de carrer i el mar a molt poca distància. Una combinació perfecta entre centralitat, espai i exclusivitat.
Punt claus:
* 235 m2 construïts
* Terrassa privada d'alt valor
* Piscina privada (element únic a la zona)
* Ubicació prime al centre
* A pocs minuts de la platja
* Habitatge amb alta singularitat i potencial
Una propietat diferent, pensada per a qui no busca un pis convencional, sinó una peça amb identitat pròpia.
Disposa de llicència turística.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstCalefacció
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:142 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:25 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Pati
- Piscina
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.018 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.018 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
565.000 €
Impostos i despeses de la compra:
58.847 €
Cost total de l'immoble:
623.847 €
Estalvi aportat:
113.000 €
Import de la hipoteca:
510.847 €
Interessos totals:
215.800 €
Cost total amb hipoteca
839.647 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.