- 1 bany
- 237 m²
Casa o xalet en venda a Heretat, Cadaqués
Cadaqués
Casa con vistas al mar
Casa de 3 plantas con terraza, vistas al mar y garaje, situada en la tranquila y soleada zona de l’Heretat, a pocos minutos del centro.
Disfruta de luz natural durante todo el día y de magníficas vistas al mar y a la iglesia.Acceso por dos calles, aportando comodidad y funcionalidad.
Superficies:• Construida: 237 m²• Útil: 196,40 m²
Distribución:
Planta segunda (79 m²):• Altillo• Amplio comedor• Cocina• Aseo de cortesía• Sala de estar con chimenea• Terraza de 10,20 m² con barbacoa y espectaculares vistas al mar y a la iglesia
Planta primera (79 m²):• 4 habitaciones (1 tipo suite)• 2 baños con bañera• Patio exterior con acceso desde varias habitaciones
Planta baja (79 m²):• Garaje con capacidad para varios vehículos
Dispone de calefacción centralAño de construcción: 1990
Una propiedad ideal para quienes buscan espacio, luz, tranquilidad y vistas en Cadaqués.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:102 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:64 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.317 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.317 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
930.000 €
Impostos i despeses de la compra:
95.497 €
Cost total de l'immoble:
1.025.497 €
Estalvi aportat:
186.000 €
Import de la hipoteca:
839.497 €
Interessos totals:
354.633 €
Cost total amb hipoteca
1.380.130 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.