- 1 hab.
- 1 bany
- 65 m²
- 1ª Planta
Apartament en venda a Calle Italia (fratres), Centro
Cáceres Capital
Apartamento reformado en los Fratres, de buenas calidades, de unos 65m2 distribuidos en vestíbulo con armario empotrado, salón comedor amplio con terraza acristalada, cocina totalmente equipada con electrodomésticos, 1 dormitorio amplio con vestidor y salida a terraza, 1 baño completo con bañera. Plaza de garaje amplia en el mismo edificio, calefacción individual, solados de parquet, ventanas de climalit. Exterior y luminoso
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.071 €
Cost total de l'immoble:
267.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
217.071 €
Interessos totals:
91.698 €
Cost total amb hipoteca
358.769 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.