- 4 habs.
- 1 bany
- 88 m²
Pis en venda a Centro
Cáceres Capital
Piso en venta en Colón en Cáceres.
Cuatro dormitorios con un baño.
Reformada y amueblada.
Si tienes interés, puedes llamarme, soy Auxi y mi número de teléfono es 676 44 28 53, también puedes preguntar por mí en la oficina de Avenida de Alemania.
Certificado de eficiencia energética en trámite.
Los honorarios de agencia son asumidos por la parte propietaria. La superficie expresada tiene carácter descriptivo y es aproximada. El precio publicado no incluye impuestos.
La cocina se deja amueblada con los siguientes electrodomésticos: vitro, campana, horno, nevera, lavavajillas, laadora, caldera.
La vivienda se queda amueblada según reportaje.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
623 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
623 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
181.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.856 €
Cost total de l'immoble:
193.856 €
Estalvi aportat:
36.200 €
Import de la hipoteca:
157.656 €
Interessos totals:
66.599 €
Cost total amb hipoteca
260.455 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.