Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
- Baixos
Pis en venda a Mejostilla
Cáceres Capital
Se vende apartamento con una única referencia catastral, actualmente dividido interiormente en dos estancias totalmente independientes, ideal para inversión.
Cada una de las estancias dispone de:
Cocina equipada
Baño completo
Habitación independiente
Aire acondicionado
La distribución permite un uso completamente autónomo de cada parte, ofreciendo la posibilidad de doble alquiler o de combinar vivienda y despacho/apartamento para invitados, todo dentro de una misma propiedad.
Una excelente oportunidad para quienes buscan rentabilidad, flexibilidad de uso o una propiedad con múltiples posibilidades, manteniendo una sola unidad registral y catastral.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatEstat
Gairebé nouGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
492 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
492 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
142.500 €
Impostos i despeses de la compra:
10.453 €
Cost total de l'immoble:
152.953 €
Estalvi aportat:
28.500 €
Import de la hipoteca:
124.453 €
Interessos totals:
52.573 €
Cost total amb hipoteca
205.526 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.