- 1 hab.
- 300 m²
- 300 m² terreny
Finca rústica en venda a Calle Diseminados, 515, Cabra
Cabra
Casa de 40 m² en dos plantas, ideal para reformar a tu gusto, con una cochera amplia y un terreno de 300 m².
Perfecta como zona de ocio, escapada de fin de semana o proyecto personal en plena naturaleza. Tranquilidad, espacio y muchas posibilidades por muy poco.
* El precio no incluye los honorarios de la inmobiliaria, los gastos de compraventa como notaría, registro e impuestos.
Si desea mas información o visitarla póngase en contacto con nosotros y estaremos encantados de ayudarte
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
115 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
115 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
32.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.561 €
Cost total de l'immoble:
35.561 €
Estalvi aportat:
6.400 €
Import de la hipoteca:
29.161 €
Interessos totals:
12.319 €
Cost total amb hipoteca
47.880 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.