Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 180 m²
Pis en venda a Lugar Diseminado, 141, Cabeza del Buey
Cabeza del Buey
Se vende maginifica casa rustica de 3 habitaciones , 1 baño completo , casa muy acogedora , con salón y chimenea, cocina. Planta superior espacio diafano de nueva construccion perfecto para adaptar a las necesidades del comprador (zona de ocio, dormitorios adicionales, estudio etc).
Parcela de 14.000 m2 con multiples posibilidades de cultivo, animales o simplemente disfrutar de un amplio terreno privado.
Orientacion sur con mucha luz natural durante los 365 dias del año.
Casa en muy buen estado para entrar a vivir.
La casa se encuentra en un entorno privilegiado , rodeada de paisajes naturales ,calma absoluta y excelente calidad de vida.
Perfecta para residir o incluso para segunda resindecia rural.
Una oportunidad unica de adquirir una propiedad con encanto .
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Traster
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
545 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
545 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
154.500 €
Impostos i despeses de la compra:
14.263 €
Cost total de l'immoble:
168.763 €
Estalvi aportat:
30.900 €
Import de la hipoteca:
137.863 €
Interessos totals:
58.238 €
Cost total amb hipoteca
227.001 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




