- 10 habs.
- 3 banys
- 1200 m²
- 1150 m² terreny
Casa adosada en venda a Plaza España, 26, Burguillos del Cerro
Burguillos del Cerro
Casa señorial en muy buen estado, con 18 dormitorios ampliables a 26, puesto que la tercera planta está en una nave, con ventanas a la plaza y al patio. Gran salón de columnas de piedra. Cuatro cocinas. Patio con parral, naranjo y limonero. Corral de 600 m2 con dos entradas de vehículos y nave almacén. La mejor ubicación en el pueblo. Libre de cargas de ocupantes y de todo gravamen. Calefacción. Agua del pueblo y agua propia de pozo inagotable.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:20 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:20 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.365 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.365 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
33.399 €
Cost total de l'immoble:
423.399 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
345.399 €
Interessos totals:
145.909 €
Cost total amb hipoteca
569.308 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




