- 3 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 4a Planta
Pis en venda a Calle Carmen de Burgos, Barriada Inmaculada - Zurbarán
Burgos Capital
SE VENDE PISO PARA ENTRAR A VIVIR EN GAMONAL DE 3 DORMITORIOS CON FACHADA VENTILADA, VENTANAS Y TERRAZA REFORMADAS
Vivienda para entrar a vivir que consta de recibidor, salón-comedor, cocina con salida a una bonita terraza cubierta y reformada, 3 dormitorios y baño. Calefacción individual de gas natural. Piso completamente exterior super soleado y luminoso tanto por su altura como orientación.
En uno de los barrios mas demandados de la ciudad y con todos los servicios a pie de calle.
NO LO DUDES Y VEN A VERLO, POR MENOS QUE UN ALQUILER NO HAY NADA IGUAL.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestCalefacció
Gas naturalEstat
BéPlanta
4a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Parquet
- Terrassa
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
421 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
421 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
119.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.423 €
Cost total de l'immoble:
130.423 €
Estalvi aportat:
23.800 €
Import de la hipoteca:
106.623 €
Interessos totals:
45.041 €
Cost total amb hipoteca
175.464 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.