- 3 habs.
- 1 bany
- 68 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Plaza Lavaderos, Juan XXIII - Las Torres - G2
Burgos Capital
SE VENDE PISO PARA ENTRAR A VIVIR 3 DORMITORIOS 2 TERRAZAS EN GAMONAL
Estupenda vivienda que consta de hall, salón-comedor, cocina amueblada con salida a una soleada terraza exterior, 3 dormitorios ( uno de ellos con salida a otra practica terraza ) y baño completo con ducha y ventana. Calefacción individual de gas natural. Piso muy luminoso tanto por su altura como orientación, mínimos gastos de comunidad.
En uno de los barrios mas demandados de la ciudad, en Gamonal, y con todos los servicios a pie de calle.
NO LO DUDES Y VEN A VERLO ANTES DE QUE TE LO QUITEN.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
560 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
560 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
159.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.623 €
Cost total de l'immoble:
173.623 €
Estalvi aportat:
31.800 €
Import de la hipoteca:
141.823 €
Interessos totals:
59.911 €
Cost total amb hipoteca
233.534 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.