- 4 habs.
- 2 banys
- 175 m²
- Baixos
Pis en venda a Avenida Gabriel y Galán, 24c, Brozas
Brozas
Venta de varios pisos sin estrenar, en la zona céntrica de Brozas, ubicado en la avenida principal del pueblo. Dos de los pisos se encuentran en la planta primera, con una superficie de unos 150 m2 uno y de 175 m2 el otro, al igual que otros dos pisos en la planta segunda siendo también de 150 m2 y de 175 m2. Los pisos disponen de un amplio Salón-Comedor con terraza, una cocina grande con despensa, un baño completo con ducha, cuatro dormitorios, de los cuales, uno de los dormitorios dispone de baño completo y un lavadero cubierto. Todos disponen de calefacción con caldera individual de gasoil. Llega el primero, y escoge el piso grande por el mismo precio.
https://www.acedoinmobiliaria.com/venta/brozas/
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
GasoilGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
306 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
306 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
88.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.021 €
Cost total de l'immoble:
95.021 €
Estalvi aportat:
17.600 €
Import de la hipoteca:
77.421 €
Interessos totals:
32.705 €
Cost total amb hipoteca
127.726 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.