Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 139 m²
Pis en venda a Carretera de Vegadeo, 95, Boal
Boal
PISO EN VENTA en Meira (Lugo) sito en Ctra. Vegadeo
Se pone a la venta un piso muy amplio y luminoso, totalmente exterior, con orientación Sur, Oeste y Este. Construido en el año 1989, con 139 m2 útiles y una distribución perfecta para vivir con comodidad.
Piso situado en una cuarta planta, soleado y luminoso, con vista situado en la villa de Meira.
Que consta de cuatro dormitorios amplios y amueblados, dos baños completos, cocina totalmente equipada y amplia con una despensa y galería cerrada, cuarto de plancha, comedor, sala de estar, trastero.
Calefacción con caldera de propano.
Con muchas plazas para aparcar en el recinto del propio edificio. Recinto cerrado para ser un sitio tranquilo con privacidad.
Cuenta con ascensor y rampa para accesibilidad.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
686 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
686 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
195.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.596 €
Cost total de l'immoble:
212.596 €
Estalvi aportat:
39.000 €
Import de la hipoteca:
173.596 €
Interessos totals:
73.333 €
Cost total amb hipoteca
285.929 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




