- 3 habs.
- 2 banys
- 280 m²
Casa o xalet en venda a Monte Romanillos, El Olivar de Mirabal
Boadilla del Monte
VIVIENDAS SIGLO XXI VENDE ESPECTACULAR CHALET EN UNA DE LAS MEJORES ZONAS DE BOADILLA DEL MONTE DISTRIBUIDO EN 3 PLANTAS , PLANTA SÓTANO , ZONA DE LAVADERO Y DESPENSA GRAN SALA MULTIUSOS CON VENTILACIÓN LUZ NATURAL Y PATIO INGLES , ASEO Y UNA GRAN ZONA DE ARMARIOS, PLANTA DE ENTRADA CON UN AMPLIO HALL , GRAN SALÓN COMEDOR CON VARIOS AMBIENTES Y UN GRAN VENTANAL QUE LE DA MUCHA LUMINOSIDAD Y VENTIALCIÓN , CHIMENEA CON CASET RECUPERADOR DE CALOR CON SALIDA A LA PROPIA ESTANCIA , COCINA CON UN ESTILO MODERNO Y PRACTICO Y CON SALIDA AL JARDÍN , ASEO DE CORTESIA , EN LA PRIMERA PLANTA DISPONE DE 2 DORMITORIOS CON UN BAÑO COMPLETO DE USO COMÚN Y EL DORMITORIO PRINCIPAL CON SU BAÑO COMPLETO Y UN VESTIDOR , LA VIVIENDA TIENE UN JARDÍN DE UNOS170M2 EN VARIOS AMBIENTES Y PISCINA INDEPENDIENTE , GARAJE TECHADO PARA 1 COCHE Y MOTO , URB MUY TRANQUILA 27 VIVIENDAS CON ZONA AJARDINADA Y PISCINA COMUNITARIA.NO DUDE EN CONCERTAR UNA VISITA LE ATENDEREMOS ENCANTADAS .PRECIO:1.190.000€
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
SolarEstat
Gairebé nouAntiguitat
5 a 10 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Traster
- Alarma
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
4.059 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
4.059 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
75.185 €
Cost total de l'immoble:
1.265.185 €
Estalvi aportat:
238.000 €
Import de la hipoteca:
1.027.185 €
Interessos totals:
433.919 €
Cost total amb hipoteca
1.699.104 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.