- 4 habs.
- 3 banys
- 324 m²
Casa o xalet en venda a Boadella i les Escaules
Boadella i les Escaules
escripción
Al bell mig de Les Escaules, a la seva acollidora Plaça Major, hi trobem aquesta casa amb ànima i amb un enorme potencial per convertir-se en una llar única.
Amb 324 m2 construïts distribuïts en tres àmplies plantes de 108 m2 cadascuna, aquesta propietat ofereix infinites possibilitats per crear un habitatge ple de personalitat, mantenint l’encant de l’arquitectura tradicional del poble i adaptant-la a l’estil de vida actual.
Les Escaules és un d’aquells indrets especials on el temps sembla anar més a poc a poc. Envoltada de natura, camins, tranquil·litat i els paisatges de l’Alt Empordà, és el lloc ideal per a aquells que busquen qualitat de vida, desconnexió i autenticitat.
La casa, situada en una de les millors ubicacions del poble, gaudeix d’un entorn privilegiat i ple d’història. A més, disposa d’una petita parcel·la annexa amb garatge, un espai molt pràctic i amb múltiples possibilitats d’ús.
Una oportunitat excepcional per donar forma a un projecte personal en un entorn amb encant, ja sigui com a residència habitual, segona residència o refugi rural amb caràcter propi.
El preu no inclou impostos ni despeses de notaria i registre.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.039 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.039 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
289.999 €
Impostos i despeses de la compra:
31.071 €
Cost total de l'immoble:
321.070 €
Estalvi aportat:
58.000 €
Import de la hipoteca:
263.070 €
Interessos totals:
111.130 €
Cost total amb hipoteca
432.200 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.