Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 7 habs.
- 3 banys
- 738 m²
Pis en venda a Carretera Local a Esplús, 29, Binéfar
Binéfar
Casa de 4 plantas de la que una es un sótano. En la primera planta hay 1 amplio despacho, una salita comunicada con el comedor grande de uso no habitual, un cuarto de estar con vistas al jardín, un planchador office previo a una amplia cocina con acceso al jardín comunicada con un comedor de uso diario y un aseo.
En la segunda planta hay 2 lavabos(uno con bañera y otro con mampara de ducha) y 7 habitaciones. Todas las habitaciones son exteriores. El jardín tiene piscina privada y una superficie de 4003m2.
En la entrada de la casa hay un párking exterior en el que caben unos 10 coches. En el municipio hay guarderías, colegio e institutos de enseñanza preuniversitaria.
El mobiliario es del año de construcción(1954) de la casa junto a muebles contemporáneos.
La última planta es una buhardilla.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Balcó
- Zona Esportiva
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.748 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.748 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
500.000 €
Impostos i despeses de la compra:
42.347 €
Cost total de l'immoble:
542.347 €
Estalvi aportat:
100.000 €
Import de la hipoteca:
442.347 €
Interessos totals:
186.863 €
Cost total amb hipoteca
729.210 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




