- 2 habs.
- 1 bany
- 62 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Basurtuko Geltokiko Kalea, Basurtu
Bilbao
INMOBILIARIA SALAZAR, gestiona la venta EN EXCLUSIVA de una estupenda vivienda para entrar a vivir en Estación de Basurto.
Con una distribución de salón comedor, cocina equipada, dos habitaciones y un baño completo con bañera y ventana de ventilación. Exterior con mucha luz.
Agua caliente y calefacción de gas natural individual, suelos de parquet y ventanas de aluminio climalit.
Inmueble estructura de hormigón perfectamente conservado que cuenta con ascensor a cota cero.
A 5 minutos andando del hospital de Basurto y de la nueva Intermodal, Estadio de San Mamés, etc. con todas las comunicaciones de Bilbao (metro, autobús, tranvía y tren), en un barrio familiar, rodeado de supermercados y pequeños comercios para el día a día. Amplia zona de ocio.
LLAMANOS Y TE LO ENSEÑAREMOS ENCANTADOS.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
BéPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:118 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:25 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.143 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.143 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
330.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.299 €
Cost total de l'immoble:
355.299 €
Estalvi aportat:
66.000 €
Import de la hipoteca:
289.299 €
Interessos totals:
122.210 €
Cost total amb hipoteca
477.509 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.