- 3 habs.
- 2 banys
- 98 m²
- 4a Planta
Apartament en venda a Alcoy, Playa Levante
Benidorm
Amplio piso/apartamento en primera linea de Levante en Benidorm, amplitud, luz y ser una primera linea en una de las mejores playas de España hacen de esta vivienda una excelente oportunidad para disfrutar plenamente del Mediterraneo levantino. La vivienda dispone de 3 amplios dormitorios, dos baños, aparcamiento comunitario con doble acceso, uno por avenida del Mediterraneo y otra por avenida de Alcoy (primera linea peatonal). No dispone de piscina. Planta 5ª. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestCalefacció
ElectricitatEstat
BéPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.610 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.610 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
450.000 €
Impostos i despeses de la compra:
47.347 €
Cost total de l'immoble:
497.347 €
Estalvi aportat:
90.000 €
Import de la hipoteca:
407.347 €
Interessos totals:
172.078 €
Cost total amb hipoteca
669.425 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.