- 4 habs.
- 2 banys
- 149 m²
- 4ª Planta
Dúplex en venda a Cesar Cataldo, Puerto
Benicarló
Magnífico dúplex en venta en Benicarlo, situado a dos pasos de la playa. Con 4 dormitorios y 2 baños, este acogedor hogar cuenta con 4 terrazas que ofrecen unas vistas impresionantes. En buen estado y completamente amueblado, también dispone de dos amplios trasteros, este dúplex de segunda mano es ideal para disfrutar de unas vacaciones en la costa. Con amplios espacios y una distribución funcional, esta propiedad es perfecta para familias o grupos de amigos que buscan un lugar tranquilo cerca del mar. ¡No pierdas la oportunidad de adquirir este hermoso dúplex en Benicarlo y disfrutar del estilo de vida mediterráneo!
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
789 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
789 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
230.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.796 €
Cost total de l'immoble:
245.796 €
Estalvi aportat:
46.000 €
Import de la hipoteca:
199.796 €
Interessos totals:
84.401 €
Cost total amb hipoteca
330.197 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.