- 4 habs.
- 2 banys
- 213 m²
Casa adosada en venda a Calle Carmen, 5, Benalúa
Benalúa
OCASIÓN ÚNICA
Ubicación inmejorable, vivienda ecológica con temperaturas confortables, tanto en invierno como en verano. Casa cueva en Benalua de Guadix, orientación este y suroeste.Vistas excepcionales. Dos grandes terrazas desde donde puedes ver el amanecer en la primera y el atardecer y sierra nevada desde la segunda. A cinco minutos caminando al centro del pueblo. Dos viviendas unidas entre si, completamente reformadas con materiales de primera calidad. 70 y 113 m2.
NO DEJE PASAR ESTA OPORTUNIDAD.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
ReformatAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
675 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
675 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
194.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.576 €
Cost total de l'immoble:
209.576 €
Estalvi aportat:
38.800 €
Import de la hipoteca:
170.776 €
Interessos totals:
72.142 €
Cost total amb hipoteca
281.718 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




