Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 209 m²
- 40 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Chinchilla, 3, Belmonte
Belmonte
Se vende casa de 2 plantas con bonito patio junto a la muralla. En planta baja tiene el patio con jardinera japonesa y caseta con caldera y depósito de gasoil. Además tiene cocina, baño completo y 2 despensas. En planta primera hay 3 dormitorios, cocina completa, baño completo, salón y cuarto de estar/ habitación. Se ha realizado una reforma integral de planta baja hasta cubierta en 2010. Con todas las instalaciones nuevas (saneamiento, fontanería, calefacción, electricidad,.). También son nuevas las carpinterías interiores de madera y exteriores de aluminio y cerrajería. Se han restaurado vigas de madera en techos. Seguro y alarma.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
ReformatAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
412 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
412 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
115.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.253 €
Cost total de l'immoble:
127.253 €
Estalvi aportat:
23.000 €
Import de la hipoteca:
104.253 €
Interessos totals:
44.040 €
Cost total amb hipoteca
171.293 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




