- 3 habs.
- 1 bany
- 52 m²
- Superior a Planta 15
Pis en venda a La Prosperitat
Barcelona Capital
Tecnocasa Via Júlia presenta en exclusiva aquest atractiu àtic exterior a la Prosperitat, ideal per a inversors.
L'habitatge, construït el 1976, compta amb una superfície de 52 m² distribuïts de manera funcional en tres habitacions, un bany complet i una distribució pràctica que optimitza cada espai. Un dels principals atractius és la seva àmplia terrassa, que aporta gran lluminositat i ventilació a tot l'habitatge, creant un espai ideal per gaudir a l'aire lliure. A més, una de les habitacions compta amb accés a un balcó interior amb galeria, afegint encara més funcionalitat.
L'habitatge es troba actualment llogat fins al 31/05/2027, amb una renda mensual de 800 €, cosa que garanteix ingressos des del primer dia i estabilitat contractual. Això converteix l'immoble en una excel·lent oportunitat per a inversors que busquen rendibilitat immediata sense necessitat de cerca d'inquilí.
Tot i que l'edifici no disposa d'ascensor, la ubicació i les característiques el posicionen com un actiu molt interessant dins del barri. Situat a la Prosperitat, una zona consolidada amb tots els serveis al vostre abast: a tan sols 2 minuts de la línia L4 (Via Júlia), envoltat de col·legis, centres de salut, supermercats i tota classe de comerços.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
AltresAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:146 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:26 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
612 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
612 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
170.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.903 €
Cost total de l'immoble:
188.903 €
Estalvi aportat:
34.000 €
Import de la hipoteca:
154.903 €
Interessos totals:
65.436 €
Cost total amb hipoteca
254.339 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.