- 2 habs.
- 1 bany
- 48 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Carrer de la Gran Vista, El Carmel
Barcelona Capital
SE ENTREGA REFORMADO - COCINA, ELECTRODOMESTICOS, BAÑO, VENTANAS E INSTALACIÓN ELÉCTRICA.
Vivienda ubicada en una 2ª planta real en finca del año 1970 que NO dispone de ascensor. Consta con 48m² distribuidos en 2 habitaciones, 1 baño completo, cocina independiente y salón con salida a terraza de unos 15m² aproximadamente con vistas.
¡Le esperamos en LA CASA AGENCY!
¿Necesita vender para comprar? ¡VALORAMOS SU PISO GRATIS Y SIN COMPROMISO! O si desea ser asesorado financieramente, no dude en contactarnos.
**Impuestos, gastos de escrituración, honorarios de agencia y gastos hipotecarios (si procede) no incluidos en el precio
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
ReformatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:121 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:45 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Forn
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
986 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
986 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
275.000 €
Impostos i despeses de la compra:
29.571 €
Cost total de l'immoble:
304.571 €
Estalvi aportat:
55.000 €
Import de la hipoteca:
249.571 €
Interessos totals:
105.428 €
Cost total amb hipoteca
409.999 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.