- 1 hab.
- 1 bany
- 43 m²
Loft en venda a Calle Doctor Bove, El Carmel
Barcelona Capital
C/DOCTOR BOVE JUNTO A BUNQUERS CARMEL Y PARC GÜELL . ENCANTADOR LOFT/LOCAL A ESTRENAR SIN CEDULA DE HABITABILIDAD .
EL LOFT /LOCAL TOTALMENTE DIAFANO CON TODAS LAS COMODIDADES Y DETALLES. REFORMADO RECIENTEMENTE. DISPONE DE BOMBA DE CALOR PARA LA CLIMATIZACIÓN TANTO DE CALOR COMO FRIO, SI QUIERES VIVIR EN PLENO PARQUE DEL GUINARDO JUNTO A LOS BUNQUERS DEL CARMEL Y PROXIMO A PARC GÜELL, ESTA ES TU OPORTUNIDAD. VEN A CONOCER LOS DETALLES Y LAS POSIBILIDADES DE ESTA BONITA PROPIEDAD. EXCELENTES COMUNICACIONES EN LA MISMA CALLE. DISTINAS LINEAS DE AUTOBUSES DIURNAS Y NOCTURNAS CERCA .
#ref:LOF_2002
Característiques
Tipus d'immoble
LoftDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Zona Infantil
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
291 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
291 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
79.900 €
Impostos i despeses de la compra:
9.731 €
Cost total de l'immoble:
89.631 €
Estalvi aportat:
15.980 €
Import de la hipoteca:
73.651 €
Interessos totals:
31.113 €
Cost total amb hipoteca
120.744 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.