- 3 habs.
- 2 banys
- 82 m²
Pis en venda a Avinguda Meridiana, La Prosperitat
Barcelona Capital
Piso de 82 m2 en primera planta con ascensor, terraza y dos baños.
La vivienda se distribuye en tres habitaciones, amplio salón-comedor, cocina y dos baños completos, ofreciendo una distribución cómoda y funcional. Destaca su terraza, ideal para disfrutar del aire libre y crear un espacio de relax.
Situado en una primera planta con ascensor, garantiza comodidad y fácil acceso. Ideal como vivienda habitual para familias o como inversión, ubicado en una zona bien comunicada, con comercios, servicios y transporte público cercanos.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:99 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.250 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.250 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
349.000 €
Impostos i despeses de la compra:
37.099 €
Cost total de l'immoble:
386.099 €
Estalvi aportat:
69.800 €
Import de la hipoteca:
316.299 €
Interessos totals:
133.616 €
Cost total amb hipoteca
519.715 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.