- 3 habs.
- 1 bany
- 60 m²
- Superior a Planta 15
Àtic en venda a El Besós i el Maresme
Barcelona Capital
NO SE PUEDE PUBLICAR EN IDEALISTA !!!!!!!! NO SE PUEDE PUBLICAR EN IDEALISTA !!!!!!!! NO SE PUEDE PUBLICAR EN IDEALISTA !!!!!!!! NO SE PUEDE PUBLICAR EN IDEALISTA !!!!!!!!
VISITAS: https://calendario.lacasa.net/sofia-roccaforte-ckbdsv/alfons-magnanim-320k-lcb41864
PARA CONSULTAS SOFÍA 633416364
<< Recordar poner en TU NOMBRE: (NOMBRE DEL CLIENTE) EMAIL: EL EMAIL DEL ASESOR PARA QUE SE AGENDE EN SU CALENDAR Y EN DATOS ADICIONALES: NOMBRE DEL ASESOR + OFI + FECHA Y HORA + COMO COMPRA EL CLIENTE >>
A partir de ahora se envían fichas digitales y nos encontramos en la misma dirección que saldrá una vez firmada la ficha. Por favor no confirmen punto de encuentro de las visitas, lo tendrán una vez firmada la ficha digital. ¡Gracias por sus intercambios!
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
ElectricitatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
10a o mésAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.143 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.143 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
319.000 €
Impostos i despeses de la compra:
34.099 €
Cost total de l'immoble:
353.099 €
Estalvi aportat:
63.800 €
Import de la hipoteca:
289.299 €
Interessos totals:
122.210 €
Cost total amb hipoteca
475.309 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.