- 2 habs.
- 1 bany
- 62 m²
- 8a Planta
Apartament en venda a Portocristo, Porta
Barcelona Capital
Este luminoso piso de 62 m2, ubicado en la octava planta de un edificio con ascensor construido en 1963, ofrece vistas espectaculares que transforman cada día.
Con una distribución inteligente y sin espacios muertos, se maximiza el uso del espacio disponible. Originalmente tenía tres habitaciones; pero actualmente cuenta con dos dormitorios amplios y un salón generoso tras la re-configuración del diseño original.
El balcón es ideal para disfrutar tanto de la luz natural como del entorno vibrante que rodea a esta propiedad situada en pleno corazón de Barcelona. La vivienda incluye además una práctica zona de lavandería perfectamente integrada al resto del hogar, lo cual aumenta su funcionalidad. En sus inmediaciones encontrará todos los servicios necesarios así como buenas conexiones mediante transporte público, asegurando comodidad diaria para sus habitantes.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
8a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:250 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:60 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.061 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.061 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
296.000 €
Impostos i despeses de la compra:
31.671 €
Cost total de l'immoble:
327.671 €
Estalvi aportat:
59.200 €
Import de la hipoteca:
268.471 €
Interessos totals:
113.412 €
Cost total amb hipoteca
441.083 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.