- 2 habs.
- 1 bany
- 42 m²
- Baixos
Pis en venda a Carrer de Santa Carolina, El Baix Guinardó
Barcelona Capital
SANTA CAROLINA/CASTILLEJOS - CÉDULA DE HABITABILIDAD.
Vivienda ubicada en una planta baja en finca del año 1956 que dispone de ascensor. Consta con 42m² distribuidos en 2 habitaciones (1 con salida a patio) 1 baño completo, cocina independient, salón comedor y terrado comunitario.
¡Le esperamos en LA CASA AGENCY!
¿Necesita vender para comprar? ¡VALORAMOS SU PISO GRATIS Y SIN COMPROMISO! O si desea ser asesorado financieramente, no dude en contactarnos.
**Impuestos, gastos de escrituración, honorarios de agencia y gastos hipotecarios (si procede) no incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:121 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:45 kg CO₂ m² / any
- Pati
- Forn
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
716 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
716 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
199.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.896 €
Cost total de l'immoble:
220.896 €
Estalvi aportat:
39.800 €
Import de la hipoteca:
181.096 €
Interessos totals:
76.501 €
Cost total amb hipoteca
297.397 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.