- 2 habs.
- 1 bany
- 77 m²
Pis en venda a N/a, La Prosperitat
Barcelona Capital
Amplio piso exterior a calle totalmente reformado y preparado para entrar a vivir. Una vivienda ideal para quienes buscan amplitud, comodidad y una ubicación práctica con todos los servicios a pocos minutos de casa.Originalmente de 3 habitaciones, actualmente dispone de 2 dormitorios dobles de gran tamaño gracias a la unión de dos habitaciones. El salón-comedor tiene salida directa a un amplio balcón con espacio suficiente para colocar una mesa y dos sillas. La cocina es independiente, el baño cuenta con plato de ducha y las ventanas de aluminio mejoran el aislamiento térmico y acústico.La finca dispone de ascensor y acceso adaptado para movilidad reducida. En el entorno encontrará supermercados, mercados, farmacias, CAP, colegios, institutos, parques infantiles, instalaciones deportivas, comercios de barrio, entidades bancarias y excelentes conexiones de transporte.Gastos e Impuestos NO incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalEstat
Gairebé nouAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
915 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
915 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
255.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.571 €
Cost total de l'immoble:
282.571 €
Estalvi aportat:
51.000 €
Import de la hipoteca:
231.571 €
Interessos totals:
97.824 €
Cost total amb hipoteca
380.395 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.