- 3 habs.
- 1 bany
- 71 m²
- 4ª Planta
Àtic en venda a De la Muntanya, El Guinardó
Barcelona Capital
Yahouse presenta este fabuloso ÁTICO CON TERRAZA cerrada con carpintería de aluminio, en perfecto estado de conservación, ubicado en el barrio del Guinardo.
La vivienda cuenta con tres dormitorios, cocina amplia con galeria/lavadero, salón exterior a la terraza que actualmente esta cerrada con aluminio, añadiendo mas metros al piso como despacho/taller o otro dormitorio. Se puede retirar la carpintería de aluminio y recuperar la terraza si lo desea.
En perfecto estado de conservación, suelos de parquet, ventanas de aluminio climalit, aire acondicionado, calefacción de gas por radiadores, y mucho mas.
Cuarto de altura real sin ascensor. Finca en buen estado.
Muy buena comunicación, cerca del transporte público, metro Hospital Sant Pau (L4), Maragall (L4-L5) y buses. Comercios, restaurantes, Mercat del Guinardó.
NO DUDE EN VISITARLO SIN COMPROMISO!
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
4a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:111 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:111 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.179 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.179 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
329.000 €
Impostos i despeses de la compra:
35.099 €
Cost total de l'immoble:
364.099 €
Estalvi aportat:
65.800 €
Import de la hipoteca:
298.299 €
Interessos totals:
126.012 €
Cost total amb hipoteca
490.111 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.