- 1 hab.
- 1 bany
- 48 m²
- 10ª Planta
Pis en venda a Avinguda de Madrid, Sants-Badal
Barcelona Capital
SOBREÁTICO - ASCENSOR - TERRAZA A NIVEL - VISTAS.
Vivienda ubicada en una 10ª planta real en finca del año 1965 que dispone de ascensor. Consta con 48m² (30m² + 18m²), distribuidos un espacio diáfano con un ambiente para salón con cama, cocina independiente, baño y terraza de 18m² a nivel.
*Calefacción por radiadores y aire acondicionado.
¡Le esperamos en LA CASA AGENCY!
¿Necesita vender para comprar? ¡VALORAMOS SU PISO GRATIS Y SIN COMPROMISO! O si desea ser asesorado financieramente, no dude en contactarnos.
**Impuestos, gastos de escrituración, honorarios de agencia y gastos hipotecarios (si procede) no incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
10a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:121 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:45 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Forn
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
822 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
822 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
229.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.896 €
Cost total de l'immoble:
253.896 €
Estalvi aportat:
45.800 €
Import de la hipoteca:
208.096 €
Interessos totals:
87.907 €
Cost total amb hipoteca
341.803 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.