- 3 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Centro
Barakaldo
¡ GRAN OCASIÓN !
INMOBILIARIA FUEROS 20, pone a la venta este coqueto piso, ideal para reformarlo a tu gusto o para inversión, Tiene buena altura. Centro de Barakaldo, a 6 minutos andando del metro, tienes al lado: el Paseo del Bidegorri ,el parque y Biblioteca Municipal. Se trata de una vivienda de tejado y fachada restaurada.. NO HAY DERRAMAS PENDIENTES La distribución de la vivienda, tiene tres habitaciones ,actualmente esta con dos habitaciones, con sala y además comedor, cocina amueblada y baño
Si deseas verlo puedes ponerte en contacto con nosotros llamando al 944388041 o enviando un mail a: www.inmofueros20.com , somos Inmobiliaria Fueros20 , estamos junto a la salida del Metro de Barakaldo por la boca de Fueros, estaremos encantados de enseñártela, nos amoldamos a tu horario.
INMOBILIARIA FUEROS 20
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
487 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
487 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
139.500 €
Impostos i despeses de la compra:
11.668 €
Cost total de l'immoble:
151.168 €
Estalvi aportat:
27.900 €
Import de la hipoteca:
123.268 €
Interessos totals:
52.073 €
Cost total amb hipoteca
203.241 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.