- 2 habs.
- 1 bany
- 63 m²
Apartament en venda a Cruces
Barakaldo
Apartamento totalmente reformado en Zona Gorostiza. El apartamento viene amueblado. Dispone de 2 habitaciones y estaría para entrar a vivir. Ventanas de doble cristal y paredes revestidas de lana y pladur. Altura 1º sin ascensor.
Estás en una Zona ideal para gente que tenga mascotas y le guste pasear por el monte. Estás rodeado por la naturaleza y de un pantano con su flora y demás. TRASTERO DE 7 MTRS incluido en precio.
Si deseas verlo solo tienes que llamarnos al 944388041, estaremos encantados de enseñártelo, somos Inmobiliaria Fueros20, estamos en Barakaldo junto a la salida del Metro por la boca de Fueros.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
430 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
430 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
123.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.513 €
Cost total de l'immoble:
133.513 €
Estalvi aportat:
24.600 €
Import de la hipoteca:
108.913 €
Interessos totals:
46.009 €
Cost total amb hipoteca
179.522 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.